Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

28/04/21
Notícia
Des del 27 d’abril estan competint els equips de la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives

En l’edició de 2021 els debats són telepresencials

La UPV participa en la Lliga de Debat Universitària (http://bit.ly/3u00F80) de la Xarxa Vives d’Universitats de 2021, quetindrà lloc del 27 d’abril al 7 de maig de 2021 de manera telepresencial.

Les eliminatòries són del27 al 29 d’abril, i les semifinals i la final, el 4 i 7 de maig, respectivament.En el cas de la UPV, els debats es realitzen des de les instal·lacions del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, convenient condicionades per a poder fer debats virtuals per equips.

La UPVestà representada per un equip compost per Aida Villalba (capitana), Adriana Bayón Visiedo, Júlia Bononad Domènech, José Luis Bravo Josemaría, Marc Espasa González, Carlos Magrasó Santa i Luis Valls Llopis.

Organitzen: Xarxa Vives d’Universitats(www.vives.org) i Universitat Politècnica de València. Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia

Col·laboren: Acadèmia Valenciana de la Llengua i Debat UPV