Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

22/06/20
Concert per Sant Joan amb les universitats de la Xarxa Vives

El proper dimarts 23 de juny, des de les 11.30 h, tindrà lloc el concert a través d’Instagram Live.

Les universitats de la Xarxa Vives celebraran un concert en línia per agrair a tota la comunitat universitària l’esforç realitzat durant els darrers mesos arran de la crisi sanitària.

Coincidint amb la revetlla de Sant Joan, el concert de Sant Joan "Música de poetes" tindrà lloc el proper 23 juny, des de les 11.30 h, a Instagram Live, i comptarà amb la participació de 14 actuacions de cantautors catalans, valencians, balears i andorrans, que interpretaran les seues versions preferides de la poesia en català musicada.

La iniciativa naix com una mostra d’agraïment per la capacitat d’adaptació i resposta demostrada els darrers mesos per l’estudiantat, el personal docent i investigador i el personal d’administració i serveis. Alhora, amb la realització d’aquest concert en línia, les universitats reivindiquen el paper de la cultura, la ciència i l’educació en la superació de l’actual crisi.

Entre altres autors, els cantants versionaran poemes de Vicent Andrés Estellés, Maria-Mercè Marçal, Joan Salvat Papasseit, Maria Beneyto, Miquel Costa i Llobera, Joan Vinyoli, Miquel Martí i Pol, Carmelina Sánchez-Cutillas, Ponç Pons, Shakespeare (traduït), Josep Carner, Marià Manent, Joan Manel Serrat, Lluís Llach, Isidor Marí, Txarango..

Más información:
Programa d'actuacions