Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

30/04/20
La prova oral final dels títols propis de 2019-2020 es realitza en línia

De manera extraordinària, la UPV modifica el format de la prova final a causa de les mesures de protecció davant del Covid19.

La UPV ha modificat el format de la prova oral final dels títols propis de 2019-2020, com el d’Expert Universitari en Competència Professional per a l’Ensenyament en Valencià i el d’Expert Universitari en Competència Professional per a l’Ensenyament en Anglès, per tal que aquest curs siga totalment en línia, amb l’objectiu de facilitar-ne l’avaluació, atenent les mesures de protecció davant del Covid19.

Aquests títols per a l’ensenyament en valencià o en anglès també faciliten, fins al curs actual, l’expedició del certificat de capacitació corresponent.

Per al curs 2020-2021, la UPV ofereix de nou aquests títols propis en línia, amb el valor de formació acadèmica en competències didàctiques per a exercir la docència en valencià o en anglès en l’ensenyament obligatori a la Comunitat Valenciana. La preinscripció s’obre el 4 de maig per al títol d’Expert Universitari en Competència Professional per a l’Ensenyament en Anglès i el 6 de maig per al títol d’Expert Universitari en Competència Professional per a l’Ensenyament en Valencià.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia