Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

17/09/19
Campanya de Mobilitat Sostenible a la UPV

El proper 18 de setembre es repartiran obsequis per a difondre el ‘Reglament de circulació i estacionament de la UPV’

El 18 de juliol passat es va aprovar el Reglament de circulació i estacionament de la UPV (http://bit.ly/2mmxj5r) (Consell de Govern de la UPV, BOUPV núm. 127), el qual compleix un dels objectius del Pla Estratègic de Mobilitat Sostenible de la nostra universitat.

El Reglament de circulació i estacionament de la UPV estableix unes pautes bàsiques de convivència i respecte entre les diferents formes de transport i en pro de la mobilitat sostenible.

A més, el reglament esmentat i la campanya de difusió tenen en compte el compromís de la UPV amb els 17 objectius de desenvolupament sostenible (ODS) de l'ONU (http://www.cooperaciovalenciana.gva.es/va/los-17-objetivos-de-desarrollo-sostenible), que es poden resumir en 3 metes: acabar amb la pobresa extrema, lluitar contra la desigualtat i la injustícia i posar solucions al canvi climàtic.

Dimecres 18 de setembre

Per aquest fet, i amb motiu de la celebració de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible (del 16 al 22 de setembre), la Unitat de Medi Ambient -en col·laboració amb el Servei de Promoció i Normalització Lingüística-, ha organitzat una campanya de mobilitat sostenible centrada en la difusió a la comunitat universitària d'aquest Reglament.

En la campanya, el dimecres 18 de setembre, a manera de crida d'atenció cap al Reglament, es repartirà un obsequi a les portes d'accés del campus de Vera de la UPV, des les 8 h, i a l'Àgora, de 10 a 12 h.

Més informació: www.movilidad.upv.es

Organitza: Unitat de Medi Ambient (www.upv.es/medioambiente)

Col·labora: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)