Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

06/05/19
Curs MOOC de valencià per a la preparació del nivell C1

El curs estarà obert del 6 de maig al 17 de juny.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística ofereix, en mode síncron i per mitjà de la plataforma UPV[X], el curs MOOC (cursos en línia massius en obert) següent:

Destinataris: totes aquelles persones que hi estiguen interessades.

Forma d’aprenentatge: amb el suport de vídeos i d’exercicis autocorrectius.

Durada del curs: des del 6 de maig fins al 17 de juny

Curs en mode síncron: l’alumnat comença el curs quan ho desitge i el segueix al seu ritme. Tots els continguts romanen oberts, inclosos els exàmens de cada unitat i l’examen final del curs. L’equip docent dinamitza els fòrums, des del 6 de maig fins al 17 de juny.

En acabar el curs, no s’obté cap credencial. Més informació: Cursos MOOC dels nivells B2, C1 i C2 .

Continguts dels cursos: cada curs consta d’una sèrie de mòduls que tracten diferents aspectes lingüístics, exercicis autocorrectius intercalats en els vídeos, un examen final autocorrectiu.

Curs en mode autònom: en acabar el curs l’alumnat podrà accedir als continguts, ja que continuaran oberts, però l’equip docent no donarà suport en els fòrums.

Inscripció en línia: Registreu-vos en el curs de valencià C1

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)