Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

19/09/18
XVIII TROBADA DEL VOLUNTARIAT LINGÜÍSTIC UNIVERSITARI

Del 25 al 28 d’octubre de 2018, a Biar (Alt Vinalopó)

La Universitat Politècnica de València, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, organitza la XVIII Trobada del Voluntariat Lingüístic Universitari "Espais històrics, espais territorials, espais lingüístics"

, que s'emmarca en les jornades universitàries Fòrum Vives, que tindrà lloc a Biar (Alt Vinalopó), del 25 al 28 d'octubre de 2018.

La Trobada s’adreça a l'estudiantat inscrit en qualsevol dels programes de voluntariat lingüístic de les universitats o col·laborador en les activitats de dinamització lingüística.

En el cas de la UPV cal estar inscrit prèviament al Voluntariat Lingüístic UPV per mitjà d’aquest formulari: http://bit.ly/VL-UPV-INS.

Els objectius de la Trobada són els següents:

·         dinamitzar els contactes entre el Voluntariat Lingüístic de totes les universitats de la Xarxa Vives (www.vives.org)

·         conèixer els diferents territoris i les realitats sociolingüístiques

·         crear un espai de debat dins i fora de l’àmbit universitari

·         reflexionar sobre les estratègies de la comunicació actual i

·         aprofundir el coneixement i la implicació del voluntariat en l’espai històric i territorial.

Per això, tenint en compte l’espai històric i territorial de les Valls del Vinalopó i la Foia de Castalla, i amb la finalitat de complir aquests objectius, el programa de la Trobada és formatiu i lúdic alhora, amb conferències, tallers, excursions, animació, lectura participativa sobre Enric Valor, etc.,  amb la col·laboració de moltes institucions i entitats.

Informació i preinscripcions:

Termini de preinscripció: dimecres 10 d’octubre.

Observacions sobre la preinscripció

Universitat Politècnica de València