Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

13/10/17
Resultat del #fotolinguaUPV

L’activitat es va incloure en la Benvinguda del Voluntariat Lingüístic del 28 de setembre.

D’acord amb el jurat, que ha valorat l’originalitat, la qualitat i la difusió de les fotos que van realitzar els equips participants el passat 28 de setembre en el #fotolinguaUPV –en el marc de la Benvinguda del Voluntariat Lingüístic–, el resultat és el següent:

1a: foto 1 de l’equip Sublimació Regressiva. La foto duia com a text:

Como el toro me crezco en el castigo,
la lengua en corazón tengo bañada
y llevo al cuello un vendaval sonoro.

Miguel Hernández”

2a: foto 1 de l’equip Enginyers. La foto duia com a text: Llengua salvatge”

Els membres de l’equip guanyador i del segon classificat dels dos equips autors d’aquestes fotos, hauran de recollir els tres abonaments del Festivern 2017 al Servei de Promoció i Normalització Lingüística abans del 31 d’octubre. En el cas que algun equip no reculla els abonaments abans de la data esmentada, es concediran a l’equip autor de la foto de reserva.

Reserva: foto 2 de l’equip No Hi Havia A València
Una Foto Com Aquesta.
La foto duia com a text: Que no encaixonen la teua identitat”

El #fotolinguaUPV consistia a realitzar fotos originals relacionades amb les llengües a la UPV “sobre qualsevol tema lingüístic que es reflectisca o no (és a dir, en sentit real o metafòric) en els àmbits de la vida universitària, amb l’objectiu de visibilitzar la diversitat lingüística en una universitat valenciana i europea d’acollida”. Per a la qual cosa, en les fotos “haurà de veure’s també el barret del Voluntariat”, hauran de “tenir un títol breu” i els equips participants “hauran de pujar les fotos el mateix dia 28 –entre les 12 i les 14 h–, amb el títol i  l’etiqueta #fotolinguaUPV, a les xarxes socials de l’SPNL i nomenar-nos”.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística www.upv.es/bondia

Facebook: /spnlbondia