Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

06/09/17
Teatre en valencià al Teatre Micalet

La temporada s'obri amb l'espectacle No estem bé, de Maria Juan i Eugeni Alemany.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) col·labora amb el Teatre Micalet per a facilitar l’assistència dels membres de la UPV a les obres de teatre en valencià, durant els mesos de setembre i octubre, amb un bo que permetrà adquirir una entrada a preu reduït.

Qualsevol persona de la comunitat universitària podrà recollir els bons del Teatre en Valencià a l’SPNL del Campus de Vera (edifici 3C), presentant el carnet universitari. Amb el bo, només aportarà el 25% del cost de l’entrada per  taquilla (que costa entre 10 i 18 euros per al públic en general, segons l’espectacle); és a dir, entre 2,5 i 4,5 euros.

Per a aplicar el descompte, caldrà presentar el bo a la taquilla del teatre el mateix dia de la sessió a la qual es vol assistir i està condicionat a la disponibilitat d'entrades.

La temporada 2017-2018 del Teatre Micalet s’obri amb l’espectacle No estem bé, de Maria Juan i Eugeni Alemany, una obra carregada de sàtira a la valenciana…

Lloc: Teatre Micalet (www.teatremicalet.org) (C/ Guillem de Castro, 73, València)

Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València (www.upv.es/bondia)