Preinscripciķ de māsters 2024-2025: fase 1

Consulta el llistat de títols de màster que s'acullen a aquesta fase

La Universitat Politècnica de València (UPV) obri, des de l'1 de març fins al 3 de maig de 2024, el termini de preinscripció per als màsters que ofereixen places en la fase 1 del procés de matriculació del curs 2024-2025.

La llista completa de màsters que s'acullen a aquest període, obert a tot l'alumnat (nacional i internacional), abasta més de 50 títols.

És important tenir en compte aquestes dates:

- Preinscripció: de l'1 de març al 3 de maig de 2024.

- Publicació de resultats de la preinscripció: 5 de juny de 2024, a partir de les 14 hores.

- Termini confirmació de permanència en la llista d'espera per a futures adjudicacions de vacants: del 5 al 10 de juny de 2024.

- Data de matrícula alumnat admès: 7 i 10 de juny de 2024.

La resta de títols oferits per la UPV que no s'acullen a la fase 1 obriran el seu període de preinscripció en la fase 2, del 17 al 28 de juny de 2024.

Si algun màster dels participants en aquest període tinguera places disponibles després de finalitzar tot el procés de matrícula, també obrirà la seua preinscripció de nou a la fase 2.

Màsters al campus de Gandia

Al campus de Gandia de la UPV s'imparteixen els següents títols de màster inclosos en l'oferta acadèmica de la UPV per al curs 2024-2025:

Màster Universitari en Comunicació Transmèdia

Màster Universitari en Avaluació i Seguiment Ambiental d'Ecosistemes Marins i Costaners

Màster Universitari en Enginyeria Acústica

Màster Universitari en Intel·ligència Turística

Màster Universitari en Postproducció Digital

Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària

Aquests màsters, que abasten diferents branques del coneixement -Ciències, Ciències Socials i Jurídiques i Enginyeria - tenen un cost de matrícula subvencionat i regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Els alumnes, a més, poden sol·licitar les beques que atorguen l'estat, la Generalitat Valenciana i la mateixa UPV.

Per a més informació i preinscripció, consulteu aquest enllaç

(26/04/2024)