Azalea UPV competeix a Alemanya. Dia 4

El SDE reparteix nou premis i sacseja les posicions de tots els participants, amb importants victòries i doloroses pèrdues

[ 25/06/2022 ]

Que no estan decebuts. Que no aspiraven a res. Que ja sabien que, en aquestes categories, puntuar era molt difícil. Quasi impossible. Que estan satisfets amb el seu treball, contents amb els resultats, encara que, per al jurat, no meresquen un primer o segon lloc. O un tercer. Que, malgrat tot, val molt la pena, perque s'aprèn.

Avui, en el SDE, es repartien un total de nou premis –or, plata i bronze per a Rendiment Energètic; Confort, i Funcionament Real de l'Habitatge– i cap ha anat a parar a l'equip valencià. Ni la pedrea. Així de sincericida queda la cosa. No s'emporten trofeu, encara que sí que sumen punts, els suficients per a mantenir les opcions i continuar somiant amb un bon resultat. Tenen qualitat sobrada per a això.

Remuntades “haberlas, haylas”

De moment, retrocedeixen tres posicions en la classificació general, però encaixen el colp amb enteresa. Més a l’estil Pau Gasol que al de Fernando Alonso. I, sobretot, confien en les remuntades perquè “haberlas, haylas”. Com a mostra, el botó de l'equip Levelup, que ahir mateix es confessava abatut perquè no s'havia estrenat en cap categoria i avui està exultant després d'aconseguir l'hat-trick més ràpid de la història.

Inevitablement, la classificació temporal ha patit una gran rebolcada. El lliurament dels tres guardons ha sacsejat les posicions de tots els participants amb aspiracions. S'han vist importants victòries i doloroses pèrdues. Dels 15 que segueixen en peus, només quatre equips no s'han vist afectats i són els quatre que tanquen la taula.

Plantant cara al demà

Assumida l'ensopegada, només queda mirar cap avant. Perquè, com va deixar escrit Robert Louis Stevenson, no cal jutjar cada dia per la collita que s'arreplega, sinó per les llavors que es planten. I vist des d'aquesta perspectiva, la jornada d'Azalea ha anat millor del que mostra la recol·lecció de guardons.

La sement està posada en els premis a l'Estratègia Urbana que es van defensar ahir i es lliuraran demà. L'equip ha desenvolupat un panell complet del barri. Més que un projecte urbanístic sembla una pissarra de proves policials: Qui va matar la connexió del barri amb el seu entorn immediat? Quantes víctimes hi ha entre els veïns del districte? Com afecta el crim als serveis essencials com ara supermercats, col·legis o parcs? Tenen coartades els responsables?

Per a conèixer el desenllaç d'aquesta novel·la negra, aquesta trama de genuïna preocupació social i ambientació rigorosa, caldrà esperar altres 24 hores. El misteri és un dels gèneres més addictius tant en la ficció com en la vida. Per a Hitchcock, el suspens és un home assegut al sofà de sa casa, amb una bomba als peus a punt d'esclatar. L'individu l'ignora, i en canvi, el públic ho sap. Fins al divendres, en Wuppertal, tots som aquest home.

Solar Decathlon Europe 2021-2022, dia a dia

Dia a dia, anirem comptant els progressos d'Azalea UPV a Wuppertal i la seua gran aventura alemanya. No et perdes www.upv.es del 18 al 25 de juny, els canals socials de l'equip (Tiktok, Twitter, Facebook, Instagram i LinkedIn) i els nostres canals en Twitter, Instagram, Telegram i Facebook.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC