Tres guardons per a les empreses de la Ciutat Politècnica de la Innovació

Les empreses Physio MRI Tech, EBHealth3 i TRL+, vinculades al parc científic de la Universitat Politècnica de València, han sigut premiades per les seues iniciatives emprenedores i empresarials de caràcter innovador en la IV edició dels premis rePCV

La xarxa de parcs científics de la Comunitat Valenciana va lliurar els seus premis anuals en una gala celebrada el passat 20 de desembre al Parc Científic d’Alacant. Amb aquests guardons, la rePCV cerca contribuir al desenvolupament i a la consolidació de les empreses creades i desenvolupades amb el suport dels cinc parcs científics valencians, entre ells el parc científic de la Universitat Politècnica de València (UPV). Aquests premis impulsen i potencien l’esperit emprenedor en l’àmbit dels cinc parcs científics valencians i enforteixen les relaciones Universitat-Empresa.

Dels nou guardons lliurats en aquesta quarta edició, tres van ser per a les empreses vinculades a l’ecosistema de la Universitat Politècnica de València. El premi spin-off va ser per a l’empresa Physio MRI Tech S.L., la missió del qual és democratitzar l’accés a la realització de proves de ressonància magnètica (MRI) a nivell mundial i fabricar una màquina de MRI d’alta qualitat i fiabilitat un 95% més econòmica que les actuals.

L’empresa EBHealth3, S.L., situada en l’edifici 9B, Centre de Desenvolupament Empresarial, de la UPV, va rebre l’accèssit en la categoria de start-up. D’altra banda, l’accèssit Col·laboració Universitat-Empresa va ser per a l’empresa TRL Plus, S.L.

Les tres empreses coincideixen en el valor del parc científic de la UPV per la connexió que els brinda amb els últims desenvolupaments científics i tecnològics de la universitat. Els seus representants, Alfonso Rios, CEO de Physio MRI Tech S.L, Pablo Gonzalvez d’EBHealth3, S.L. i Luis Morró, Fundador de TRL+, ens compten la seua experiència en una entrevista.

Llegir més