Transferència internacional de coneixement en la IV Jornada UPV-innovació

IV jornada UPV innoovación
El pròxim fòrum de referència de la I+D+i politècnica comptarà amb la ponència d’Alison Campbell, CEO de l’Oficina de Transferència Tecnològica del Regne Unit

Per quart any consecutiu, l’ecosistema d’innovació de la Universitat Politècnica de València (UPV) tindrà l’oportunitat de participar en una jornada dedicada a la innovació, amb ponències, presentacions i debats sobre l’actualitat i el futur de la investigació, la transferència de coneixement i de tecnologies amb impacte en la societat, economia i entorn valencià.

La jornada d’innovació politècnica comptarà en aquesta edició amb protagonistes de rellevància a nivell europeu. L’auditori del la Ciutat Politècnica de la Innovació acollirà com a ponent destacada a Alison Campbell, CEO de la Oficina de Transferència Tecnològica del Govern del Regne Unit, amb un discurs de presentació sobre la pràctica internacional en la transferència de coneixement.

La sessió comptarà amb una taula redona representada per un panell d’experts en innovació i en transferència de projectes d’investigació a Europa.

L’esdeveniment que se celebrarà el pròxim 1 de març en format híbrid tindrà lloc en el poal blau de la Ciutat Politècnica de la Innovació, parc científic de la UPV, situat al Campus de Vera de la ciutat de València. Els interessats poden seguir la informació relativa a l’esdeveniment en les xarxes socials amb l’etiqueta #JornadaUPVinnovación i en la web de l’esdeveniment, innovacion.upv.es/jornada2023.

Jornades anteriors

Les tres edicions anteriors de la jornada han reunit en total, presencial i en línia, a més de 50 ponents de referència nacional i internacional i 500 assistents vinculats a l’àmbit I+D+i de la Comunitat Valenciana. L’equip organitzador de la IV jornada preveu en aquest 2023 una jornada d’impacte en el teixit empresarial, i en la xarxa d’organismes i agents clau de la I+D+i valenciana amb una projecció internacional i amb un diàleg centrat en el present i futur de la transferència i la innovació oberta amb la UPV.

Qui organitza?

UPV Innovació és el programa UPV de promoció de la innovació en el seu entorn socioecónomico.

Les unitats implicades en aquest programa són la Fundació CPI, el Servei de Promoció i Suport a la Investigació, Innovació i TransferènciaCPI EUROPE, el Servei Integrat d’OcupacióIDEES UPV, el Centre de Formació de Permanent CFP, la Escola de DoctoratGeneració Espontània, la Unitat d’Orientació d’Innovació Empresarial promoguda des de el Consell Social, el Àrea Càtedres UPV, el Àrea de Comunicació UPV (ACOM), les Estructures d’Investigació i gestors I+D+i de els Campus d’Alcoi i Campus de Gandia.

La coordinació d’aquestes unitats s’estableix amb els següents principis:

• Generar sinergies entre les unitats UPV que intervenen en la relació amb empreses.
  • Establir col·laboracions externes procedents de l’entorn empresarial.
  • Generar interacció entre grups d’investigació com a font d’oportunitats d’innovació.
  • Dialogar amb les Estructures d’Investigació per a orientar la seua activitat en benefici d’aquestes.

Més informaciócomunicacion.innovacion@upv.es