Llançament del Programa de Beques de Màster per a Iberoamèrica

Es llancen quaranta beques que gestionarà l’AUIP

La Universitat Politècnica de València llança la convocatòria de beques AUIP, l’Associació Universitària Iberoamericana de Postgrau, dirigides a estudiants internacionals que desitgen cursar un màster en la UPV.

Les beques AUIP ofereixen ajudes de matrícula i 1.500 euros per a les despeses de viatge per a cursar programes de màster universitari en un conjunt de màsters de la UPV. El termini de sol·licitud està obert fins al 31 de maig de 2023 i està dirigit a estudiants iberoamericans no residents a Espanya.

Els aspirants hauran de presentar la seua sol·licitud via web, juntament amb documentació que acredite els seus mèrits. Un comitè avaluador valorarà els expedients atenent criteris com l’expedient acadèmic, la trajectòria professional, les publicacions, l’interès de la proposta d’aprenentatge o la idoneïtat del programa de màster triat.

Aquesta convocatòria de beques permetrà a la UPV continuar reforçant la seua internacionalització i captar talent entre estudiants d’Iberoamèrica.

Més informació ací.