Dibuixa la ciència per Nadal

La desena edició del concurs “Dibuixa la Ciència per Nadal” ja té guanyadors

Científiques, investigadores, enginyers… El futur de la ciència s’ha donat cita aquest dimarts en la Universitat Politècnica de València.

Celia, Daniel, Carmela, Abril, Martina, Siena, Gerard i Odett són els guanyadors i guanyadores de Dibuja la Ciència per Nadal, el concurs de dibuix de la UPV, amb l’objectiu de promoure l’acostament de xiquets i xiquetes a la ciència i la tecnologia.

En un acte presidit pel rector de la UPV, Pepe Capilla, han rebut, a més dels diplomes acreditatius, un llibre, un joguet educatiu, i entrades per a anar al cinema. Un al·licient per als quals, segur, formaran part, molt prompte, de la història de la UPV.

El concurs “Dibuixa la ciència per Nadal” està dirigit als fills i filles del personal i de l’alumnat de la UPV, amb edats compreses entre els 3 i els 14 anys.

Dibuixa la Ciència per Nadal està organitzada per l’Àrea de Comunicació-Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (UCC+i) de la Universitat Politècnica de València amb el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri de Ciència i Innovació.

Pots consultar la llista dels dibuixos guanyadors ací.