Àrea de Comunicació

L’Àrea de Comunicació s’encarrega de recopilar, elaborar i difondre informació sobre la Universitat Politècnica de València a través de la pàgina web; la UPV Radiotelevisió; els mitjans de comunicació locals, nacionals i internacionals; els mitjans socials; els materials impresos; etc.

També respon a totes les preguntes, els dubtes i les consultes relacionades amb la UPV, tant de la comunitat universitària, com del públic en general i dels mitjans de comunicació.

A més, posa en marxa activitats dirigides als futurs alumnes, gestiona les acreditacions de la UPV i coordina la identitat visual corporativa de la institució.

Físicament, l’Àrea de Comunicació està situada en diversos edificis del campus de Vera (València):

• En el Nexus es troba UPV Radiotelevisió i la direcció de l’Àrea
  • En l’Àgora està l’Oficina d’Informació – I en el 3A (Rectorat) se situen l’Oficina d’Acreditacions i la resta del personal de l’Àrea