Alberto Conejero, nou vicerector

El catedràtic Alberto Conejero assumeix el Vicerectorat d’Estudiants i Emprenedoria

El professor i catedràtic de Matemàtica Aplicada de l’Escola Tècnica Superior d’Informàtica de la Universitat Politècnica de València (ETSINF-UPV) Alberto Conejero ha sigut nomenat pel rector José E. Capilla nou vicerector d’Estudiants i Emprenedoria de la UPV. Conejero substitueix en el càrrec a Esther Gómez, designada recentment secretària autonòmica d’Universitats de la Generalitat Valenciana.

Doctor en Matemàtica Aplicada per la UPV, Alberto Conejero ha exercit diversos càrrecs en aquesta institució, entre els quals destaquen la direcció de l’Àrea de Rendiment Acadèmic i Avaluació Curricular d’Estudiants de l’any 2009 al 2013, la sotssecretaria general (2013-2016) i la direcció del Departament de Matemàtica Aplicada, que exercia en l’actualitat des del 2016.

La seua activitat investigadora abasta diversos camps, centrant-se principalment en l’anàlisi de dades amb la modelització matemàtica, la ciència de xarxes i les aplicacions matemàtiques a la Informàtica. Actualment imparteix docència en els graus de Ciència de Dades de l’Escola Tècnica Superior d’Informàtica (ETSINF) i d’Enginyeria Física a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació (ETSIT), a més de col·laborar en diferents màsters. En 2014 va rebre el premi a l’Excel·lència Docent del Consell Social de la UPV.

Acompanyament a estudiants

El Vicerectorat d’Estudiants i Emprenedoria presta a l’estudiantat de la UPV que el requerisca el servei d’acompanyament des del punt de vista acadèmic i personal. Així mateix, té la responsabilitat de promoure la cultura emprenedora en el si de la UPV i afavorir l’adquisició de competències transversals per part de l’alumnat.

*notícia extreta de Notícies UPV