Jornades d’Acolliment i Fira de Serveis curse 23/24

Us portem una xicoteta mostra del que van ser les Jornades d’Acolliment i la Fira de Serveis, al Campus Vera, els dies 7 i 8 de  setembre.

Aquest recorregut fotogràfic mostra el suport que oferim des de la UPV i el PIAE+ amb la condició que obtingueu la millor integració a la vida universitària. En aquesta Fira de Serveis vam poder comptar amb més de 30 serveis entre els quals se us donava informació sobre l’àrea d’esports, cursos extracurriculars, diferents activitats adjuntes a la universitat, els diferents grups de generació espontània… També vam tenir al rector, que va felicitar a tots els integrants dels serveis per la seua participació i gran labor. A més, en aquesta edició hem comptat amb Onda Cero retransmetent el seu programa “Más de Uno Valencia” des de la pròpia fira!

Han sigut unes jornades realment colpidores i estimulants a les quals acudir just abans del començament del curs.

Us esperem l’any que ve! ^^

El suport del rector, Pepe Capilla, en la Fira de Serveis

La Fira de Serveis al complet