Más de Uno Valencia des de la Fira de Serveis de la UPV

Ja es troba disponible el programa Más de Uno Valencia emès en directe des de la Universitat Politècnica de València. En aquesta edició especial es fusionen l’emissora de ràdio espanyola Onda Cero i el Programa Integral d’Acompanyament a l’Estudiant (PIAE+) de la UPV.

Apareixen com a convidats Marina Alonso, Directora  d’Àrea d’Acompanyament i Orientació Integral a l’Estudiant; el Vicerector Alberto Conejero; Ximo Mora, tècnic de CALUM (Casa de l’Alumne) i dos estudiants de la UPV que conten com és la vida universitària des d’una perspectiva directa i honesta; elles són Lea, delegada d’alumnes UPV i Rocío de voluntariat.

En aquest programa es comentaran els papers fonamentals que té PIAE+ i la seua influència en l’estudiantat, com és estudiar en una de la universitats més capdavanteres del món, les diferents activitats que es poden realitzar a l’ampli dels Campus… No us comptem molt més perquè de veritat heu de sentir la màgia i la il·lusió amb la qual estan comptades totes aquestes experiències.

Escolta ací el programa al complet Más de Uno Valencia