Es fa ressò de PIAE+ en Notícies UPV!

L’èxit de l’esdeveniment realitzat el 14 de juny de 2023 per a homenatjar els equips PIAE+ ha aconseguit donar a conèixer encara més el propòsit del programa  després d’haver sigut premiat enguany com el millor programa a nivell nacional d’acompanyament i orientació a l’estudiant universitari.

La notícia publicada per la pàgina web principal de la UPV narra mitjançant un vídeo el groso de l’esdeveniment. Dins d’aquest s’entrevista a les principals personalitats que s’han implicat en què el projecte continuara creixent i desenvolupant-se: José E. Capella, Rector de la UPV; Esther Gómez, Vicerectora d’Estudiants i Emprenedoria i Marina Alonso, Directora de l’Àrea d’Acompanyament i Orientació Integral a l’Estudiant.

Us adjuntem el enllaç a la notícia perquè pugueu accedir a la informació de manera detallada.