El discurs motivador de Marina Alonso en PRAKTIKUM 2023

Després que el futur estudiantat de la UPV participara durant dies al Campus Praktikum, que ha tingut ocasió del 19 al 22 de juny de 2023, es va fer un acte de clausura per a acomiadar a aquests nous talents que havien inundat la universitat de passió i esforç.

Marina Alonso, directora d’àrea d’acompanyament i orientació integral a l’estudiant, ens va brindar unes paraules que van fer sentir a l’estudiantat com si estiguera en la seua pròpia casa.

Confiança i unitat són valors que defineixen el programa PIAE+ i (a través de Marina) volem comunicar que: “Estarem des del primer dia per a donar-vos suport en cadascun dels passos que doneu en el vostre viatge universitari. […] Com a directora del PIAE+ us promet que, ací en la UPV, us estarem esperant per a acompanyar-vos i aconseguir que aqueixos somnis es facen realitat.”

Ací us deixem un fragment del seu discurs 😉