Ecologia, salut, agricultura i eines en línia

Foto nuevos startupv

L’ecosistema emprenedor StartUPV ha incorporat vuit projectes nous i ja supera les 200 empreses incubades

StartUPV, el programa d’incubació i acceleració d’empreses emergents de la Universitat Politècnica de València, ha incorporat vuit projectes nous al seu ecosistema emprenedor. Amb aquestes, s’han aconseguit les 200 empreses emergents (startup) que han passat pel programa en els seus deu anys d’existència.

Les iniciatives, formades per alumnat i persones titulades per la UPV, són:

Belong: plataforma en línia per al teletreball que té com a objectiu unir la flexibilitat i llibertat del treball en remot amb la proximitat del treball presencial.

Derectio: empresa d’enginyeria especialitzada en les instal·lacions fotovoltaiques per a la indústria.

Desaway: empresa de desenvolupament de programari, pàgines web, aplicacions mòbils i disseny gràfic.

Flydronair: empresa experta en teledetecció i tractaments aeris per a l’agricultura de precisió.

Ogenica: empresa d’enginyeria que ofereix serveis de consultoria i formació tècnica per a professionals industrials.

Your Friends llaure Boring: un operador de viatges entre persones desconegudes

Ekademy: una plataforma amb ludificació de formació en línia per a joves i estudiants

EBHealth3: empresa de desenvolupament de dispositius no invasius per a la detecció de malalties

A més de les noves incorporacions, sis empreses emergents més del programa han avançat a la fase següent. Es tracta de Utopic CosmeticsVerazialIHDEclekteTherminer i Howlanders.

StartUPV, l’ecosistema emprenedor de la UPV

Els vuit equips que s’acaben d’unir a StartUPV es troben en fases emergents de les seues idees de negoci, per la qual cosa s’incorporen durant un any a la fase Ready del programa, que inclou formació, assessorament, premis, ajudes en la cerca de finançament i un any d’estada en règim de cotrabajo en les instal·lacions de la UPV de manera gratuïta.

Una vegada finalitzat el primer any, que acaba amb la constitució formal de l’empresa, StartUPV ofereix fins a quatre anys més de suport, inclòs espai de treball en despatxos i oficines.

El programa, pertanyent a l’àrea d’emprenedoria Idees UPV, celebra enguany el seu desè aniversari i per ell han passat empreses com ZelerosCloscaDigital Sun GamesCoverWalletRudePyroYeeply o BeMore3D, entre moltes altres.

Idees UPV celebra també enguany el seu 30 aniversari com l’àrea d’emprenedoria universitària pionera a Espanya, amb més de 1.000 empreses i empreses derivades (spinoff) creades i més de 500 milions d’euros de finançament extern generat entre les seues empreses emergents i projectes.