Jornada «Viu el Màster de la UPV» 2022-23

El dijous 3 de novembre de 13h a 14:30h se celebrarà la Jornada “Viu el Màster en la UPV” en l’edifici Nexus del Campus de Vera organitzat pel Pla Integral d’Acompanyament a l’Estudiant (PIAE+)

El esdeveniment del PIAE+ destinat a estudiants de Màster de la UPV 2022-23 mostrarà els serveis disponibles als quals poden accedir des de la UPV com a membre de la comunitat de postgrau.

De 13h a 13:30h se celebrarà la benvinguda institucional pel rector i la vicerectora d’estudiants i emprenedoria juntament amb el equip institucional del PIAE+, en la sala d’actes de l’edifici Nexus del Campus de Vera. A continuació, de 13.30 a 14.30 h., en l’hall annex, tindrà lloc la fira amb tots els serveis UPV amb la finalitat que els estudiants coneguen i sàpien el que la UPV pot fer per ells.

El personal de 24 unitats UPV presentarà els seus serveis de potencial interès per a l’alumnat de màster des dels diferents estands situats en la zona d’exposició de la terrassa exterior de l’edifici Nexus. Els serveis a la comunitat UPV que participen en l’edició 2022-23, són, entre ells, la Ciutat Politècnica de la Innovació (CPI), Promoció i Suport a la Investigació, Innovació i Transferència (I2T), Servei Integral d’Ocupació (SIE), Servei de Gestió de la I+D+i (SGI), Idees UPV, Àrea de Programes d’Investigació, American Space València, Escola de Doctorat, Servei de Biblioteca i Documentació Científica, Delegació d’Alumnes UPV, Institut de Ciències de l’Educació (ICE), Oficina de Programes Internacionals d’Intercanvi (OPII), Centre de Llengües UPV, Servei de Promoció i Normalització Lingüística, Àrea de Comunicació UPV, Generació Espontània (explicació del servei UPV), Generació Espontània (grups), Alumni UPV, Fundació CEDAT, Acció Social i Voluntariat UPV, Centre de Cooperació al Desenvolupament, Unitat de Medi Ambient, Centre de Formació Permanent (CFP), Esports UPV.

La jornada oferirà un aperitiu als assistents a més d’un obsequi PIAE+ juntament amb el certificat d’assistència a l’esdeveniment per als alumnes de màster UPV.

Informació de l’esdeveniment

Data: 03/11/2022 – 03/11/2022