14/12/10
Aprovació de la reforma dels Estatuts de la Universitat

El Claustre, en la sessió realitzada el dia 13 de desembre de 2010, va aprovar el projecte de modificació dels Estatuts de la Universitat, d’acord amb el que estableix la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril, de modificació de la Llei Orgànica d’Universitats.

Aquest projecte de modificació dels Estatuts, junt amb un text refós amb els Estatuts  actuals, es trametrà a la Conselleria d’Educació per a l’aprovació, després del control  previ de legalitat, pel Consell de la Generalitat, i està previst que entre en vigor la modificació uns mesos després de la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

El text del projecte aprovat es publicarà en la pàgina web de la Universitat, una vegada en concloga la revisió.