08/01/07
Butlletí Oficial de la Universitat Politècnica de València (BOUPV)
La Secretaria General comunica la publicació mensual d'un butlletí oficial de la Universitat que inclourà la relació d'acords, disposicions i resolucions dels òrgans de govern, d'interès general per a tota la comunitat.
La Secretaria General comunica que s'ha acordat la publicació mensual d'un butlletí oficial de la Universitat que inclourà la relació d'acords, disposicions i resolucions dels òrgans de govern, entre altra temàtica, d'interès general per a tota la comunitat universitària. En concret, en el número 0 del Butlletí Oficial de la Universitat Politècnica de València (BOUPV) podeu trobar un recull de normativa universitària vigent per matèries, a més dels acords més destacats del Consell de Govern, del Claustre Universitari i del Consell Social de l'any 2006 i altra informació d¿interès. Aquest número extraordinari, a més, apareix acompanyat d'un suplement amb els Estatuts de la Universitat Politècnica de València.