Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

18/11/22
Exposició "Fer i desfer, pensant amb les mans"
PREMI COL·LECCIÓ CAÑADA BLANCH 2022

Del 8 de novembre al 18 de desembre 2022
Sala Estudi General del Centre Cultural La Nau
Comissària: Sara Vilar García

Inauguració, viernes 28 de octubre a las 19 h

"Fer i desfer, pensant amb les mans" és la presentació pública de les obres que formen part del Premi Col·lecció Cañada Blanch 2022. Els treballs presentats en aquesta edició, encara que atenen diferents temes que preocupen en els nostres dies, curiosament responen a una forma d’abordar la pràctica artística similar, mostrant un gran interès pels processos de treball i per l’experimentació amb els materials.

Palpar la matèria, les ferramentes, fer, pensar, mirar, desfer, refer i jugar amb la llibertat de qui no té por de fer i desfer, per establir un diàleg entre la pràctica i el pensament, entre el procediment i el concepte. Fer amb les mans com una forma de pensar i abordar la pràctica creativa. Aquesta és la forma d’aproximar-se al procés creatiu d’alguns dels artistes que formen part d’aquesta exposició. I encara que desfer és el contrari de fer, ací, fer i desfer són FER. Fer, desfer i tornar a fer, no és més que evolució. Perquè en ocasions, tornar arrere és la millor forma d’avançar.

Amb la intenció de fomentar la difusió de l’art contemporani i consolidar el teixit cultural de la Comunitat Valenciana, LaVAC, la Fundación Cañada Blanch, la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València, han treballat conjuntament per a que aquesta huitena edició siga un èxit.

Descarregar: Catàleg de l'exposició.pdf