100% de places cobertes

El Campus de Gandia de la UPV cobreix en preinscripció el 100% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 21-22

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha cobert en la fase ordinària de la preinscripció el 100% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2021-2022. “Encara que són dades de preinscripció de la convocatòria ordinària, que es completaran al setembre amb l'extraordinària, són resultats molt bons, que avalen l'esforç realitzat des del Campus de Gandia per a oferir graus i dobles graus d'alta qualitat”, ha subratllat el seu director, Jesús Alba.

D'acord amb les dades, 1.365 futurs universitaris han sol·licitat estudiar un grau o doble grau al Campus de Gandia, una xifra que suposa un augment en la preinscripció de més d'un 42% respecte al curs anterior. Per a Alba, “malgrat les complicacions marcades per la pandèmia, el Campus de Gandia de la UPV continua sent un campus molt valorat entre els seus graduats i alumnat i pels futurs estudiants. De fet, en un curs marcat per les complicacions, hem continuat treballant pels nostres estudiants i per la seua formació, millorant la nostra projecció docent, també la nostra projecció investigadora i de gestió”.

Doble Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge + Comunicació Audiovisual, nota de tall més alta

El Doble Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge + Comunicació Audiovisual ha sigut la titulació amb la nota de tall més alta al Campus de Gandia, amb un 12,536. Li segueixen el Grau en Comunicació Audiovisual, amb 10,848 de nota de tall i amb 9,482, el Doble Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Turisme.

Augment de la demanda

L'augment de demanda ha sigut generalitzat en tots els graus i dobles graus impartits al Campus de Gandia, tant en la branca de ciències i ciències socials com en enginyeria i forestal. El Grau en Comunicació Audiovisual, el Grau en Ciències Ambientals i el Doble Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge + Comunicació Audiovisual, per aquest ordre, han sigut les titulacions més demandades. El primer té una llista d'espera que supera les 300 sol·licituds; el Grau en Ciències Ambientals, 104 i 101 el Doble Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge + Comunicació Audiovisual.

Així, s'ha aconseguit un nou màxim històric que supera la demanda del curs 2019-2020, que va experimentar un augment del 27% i que va coincidir amb la implantació de graus i dobles graus únics a Espanya.

Oferta acadèmica del Campus de Gandia

Cal recordar que al Campus de Gandia s'imparteixen cinc graus, amb una duració de quatre anys i tres dobles graus, que permeten obtindre dues titulacions: Grau en Ciències Ambientals; Grau en Comunicació Audiovisual; Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge; Grau en Tecnologies Interactives; Grau en Turisme; Doble Grau en Administració i Direcció d'Empreses + Turisme; Doble Grau en Enginyeria Forestal i del Medi natural + Ciències Ambientals; Doble Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge + Comunicació Audiovisual.

(22/07/2021)