22/11/23
Taller de pintura de samarretes

Taller de pintura de samarretes dijous 23 de 12h a 14h

Vols pintar una samarreta ?

Amb motiu dels 40 anys de la Llei d’Ús i Ensenyament del Valencià, el Servei de Promoció i Normalització Lingüística organitza un taller de pintar samarretes al Campus de Gandia.

Taller:

• dijous 23 de novembre, de 12 a 14 h: Taller de Pintar Samarretes amb el Voluntariat Lingüístic a la sala H-214 del CRAI

Destinataris: estudiants de la UPV

L’SPNL facilitarà la samarreta i les pintures. També es pot portar una bossa de tela o una peça de roba per pintar-la.

Lloc: Centre d’Autoaprenentatge de Valencià, Edifici H sala 214 (2a planta)

Voluntariat Lingüístic de la UPV

Si encara no formes part del Voluntariat Lingüístic de la UPV, “Fes vibrar la llengua”. Inscriu-te (http://bit.ly/VL-UPV-INS)  i col·labora amb el Voluntariat Lingüístic de la UPV. Pots col·laborar en les activitats següents: Activitats –formatives i lúdiques– de promoció del valencià i el multilingüisme, Parlem (mentors lingüístics) (ajuda a altres membres de la UPV a parlar en valencià), atenció en el taller de la UPV a les Trobades d’Escoles en Valencià (festes comarcals per la llengua), etc.

El Voluntariat Lingüístic està reconegut per la UPV amb crèdits ECTS, d’acord amb l’“Oferta general per al reconeixement de crèdits per activitats en estudis universitaris de grau. Curs 2023-2024” (pàg. 70 i següents). Per al reconeixement, cal ser estudiant de la UPV, estar inscrit en el Voluntariat Lingüístic  i col·laborar-hi.

Inscriu-te al Voluntariat Lingüístic!