Trobada literaria

Joaquín Camps, autor de la novel·la 'La última confidencia del escritor Hugo Mendoza', estarà a l'abril en el Club de Lectura d'Alumni UPV

[ 07/03/2016 ]
Trobada literaria

El Club de Lectura d'Alumni UPV reprendrà l'activitat després de les Falles i les vacances de Setmana Santa. La pròxima reunió tindrà lloc el 14 d'abril, a les 18.30 hores, com ja és habitual a la seu de la Gastrollibreria Muez (plaça del Mercat, núm. 20) i en aquesta ocasió hi acudirà l'escriptor valencià Joaquín Camps.

L'autor gandienc conversarà i intercanviarà impressions amb els assistents entorn de la seua primera novel·la, La última confidencia del escritor Hugo Mendoza, que s'ha convertit, des que la publicà el 2015 l'editorial Planeta, en tot un fenomen de vendes que ha atrapat ja -i continua fent-ho¿- milers de lectors.

800 pàgines d'intriga i pur entreteniment

Amb quasi 800 pàgines, La última confidencia del escritor Hugo Mendoza és una novel·la addictiva que gira entorn de la recerca que un professor fa de la vida i l'obra d'un reconegut escriptor desaparegut anys enrere. El protagonista de la història és un atractiu professor de literatura, Víctor Vega, que decideix acceptar la insòlita proposta que li fa la vídua de l'escriptor Hugo Mendoza: investigar si, malgrat que la seua mort fou certificada rigorosament, el seu marit continua viu, i esbrinar qui envia, cada tres de desembre, un nou manuscrit de l'escriptor mort.

Amb les seues perquisicions, Víctor desvelarà misteris que posaran en perill la seua vida, però ho farà acompanyat d'una dona bella i enigmàtica, de la qual s'enamorarà irremeiablement. Paloma, una histriònica experta en matemàtiques, i Santa Tecla, monja de clausura que a més és un geni informàtic, també faran costat a Víctor en aquesta novel·la trepidant i plena d'enigmes.

Sobre l'autor

Joaquín Camps (Gandia, 1972) és economista i professor de la Universitat de València, ciutat en la qual resideix. El seu camp principal de recerca i docència és el comportament humà en les organitzacions, i ha publicat nombrosos treballs científics en aquesta àrea.

La última confidencia del escritor Hugo Mendoza és la seua primera novel·la. Una novel·la que, sens dubte, té tots els ingredients que porten el lector a enganxar-se a la lectura i que expliquen les magnífiques crítiques i l'èxit que està recollint en el seu debut literari. I és que Camps aconsegueix amb mestratge una trama entremesclada de misteri, de denúncia, d'amor. I de la seua implacable parella de ball: el desamor. Els seus personatges, d'allò més variats, tenen una força esquinçadora que obliga el lector a mirar cap a la rebotiga que tots portem al nostre interior.

És una activitat gratuïta

El Club de Lectura està obert a tots els membres d'Alumni UPV amants de la lectura que vulguen compartir la seua experiència, així com a totes aquelles persones que vulguen acostar-se a la lectura, i convertir-la en una de les aficions més apassionants. Per a formar part del Club, les persones interessades només han d'enviar un missatge de correu electrònic a alumni@upv.es .

Notícies destacades

2024 THE Impact Rankings 2024 THE Impact Rankings
Times Higher Education reconeix la UPV entre les 200 universitats amb major impacte social i econòmic del món
I Certamen de Monòlegs Científics UPV I Certamen de Monòlegs Científics UPV