Fun in a Case

La fira internacional Kind+Jügend (Colònia, Alemanya) selecciona un innovador producte infantil creat per investigadors de la UPV

[ 01/10/2015 ]
Fun in a Case

Fun in a Case (diversió en una caixa) -idea dissenyada i portada a la pràctica pels professors de la Universitat Politècnica de València (UPV) Beatriz García Prósper i Gabriel Songel, juntament amb la investigadora Patricia Rodrigo- és un dels 20 projectes internacionals de productes innovadors per a la infància seleccionats per la galeria Design Post i la plataforma Afilii que han sigut presentats en la fira Kind+Jügend de Colònia (Alemanya).

El projecte és el resultat d'un procés de recerca en nous productes basat en l'anàlisi de tendències i que ha considerat totes les baules de les seues cadenes de valor. Com a conseqüència, cal incloure Fun in a Case dins del moviment Multi, molt en voga durant els últims anys, i que concentra nombroses funcions amb els mateixos components.

Contenidor d'elements combinables per a crear diferents escenaris de joc

Concretament, Fun in a Case és un contenidor d'elements combinables per a crear diferents escenaris de joc. Així, amb els adhesius removibles, es pot crear des d'un avió fins a un vaixell, passant per una tenda, un teatre, una casa de nines, un taller, una cuina i un llarg etcètera de coses. D'aquesta manera, es pot incloure, en una única caixa, un gran nombre de joguets grans.

Per a Beatriz García Prósper, es tracta d'"un joc molt creatiu i obert en el qual pot intervenir qualsevol altre joguet que tinguen per casa. Els xiquets generen l'escenari i, després, el complementen".

"Un producte a cavall entre el joguet gran i el moble per a jugar"

Per la seua banda, Gabriel Songel considera que l'èxit de Fun in a Case es deu, en bona part, "a la novetat del producte, a cavall entre el joguet gran i el moble per a jugar. Crec que és la idea que el mercat ha apreciat".

"És el que tots els pares volem", prossegueix el docent de la UPV, "que el xiquet puga arreplegar els joguets i que en una caixa càpiga tot. Ací ho hem fet al revés. Des de la caixa van eixint les peces i proposem fins a 12 combinacions, més les que als xiquets se'ls puguen ocórrer".

Notícia UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries