Tot sobre la PAU

Consulta la informació que vulgues sobre la prova d'accés a la universitat: resultats, reclamacions, preinscripció, etc.

[ 03/06/2015 ]

Els resultats de la convocatòria de juny es poden consultar en el portal des del divendres 19 de juny, mentre que els de la de juliol hi estaran disponibles des de les 17 hores del dimecres 15 de juliol. Per a accedir-hi, l'estudiant haurà d'utilitzar el seu usuari i la seua clau tal com figuren en les etiquetes. Per si fóra necessari, en el mateix portal apareixen les instruccions per a aconseguir noves claus.

A partir de l'endemà de la publicació dels resultats (20 de juny i 16 de juliol, respectivament), l'estudiant podrà imprimir des del portal la targeta amb les seues notes. La validesa d'aquesta targeta quedarà revocada posat cas que l'examinat sol·licite la reclamació o la segona correcció d'algun exercici.

Reclamacions i segones correccions (convocatòria de juny). Poden sol·licitar-se el dissabte 20, el dilluns 22 i el dimarts 23 de juny (abans de les 14 hores) a través del portal de l'alumne de la PAU.

Reclamacions i segones correccions (convocatòria de juliol). Poden sol·licitar-se el divendres 17, el dissabte 18 o el dilluns 20 de juliol (abans de les 14 hores) a través del portal de l'alumne de la PAU.

Terminis de sol·licitud de preinscripció. Per a alumnes que es presenten a la PAU del curs 2014-2015 en la convocatòria de juny, o estudiants que ja disposen de les seues qualificacions de cursos anteriors: del dilluns 15 de juny al divendres 3 de juliol.

Per als alumnes que es presenten a la PAU del curs 2014-2015 en la convocatòria de juliol: del dilluns 15 de juny al dilluns 13 de juliol.

Publicació dels resultats de la preinscripció. Divendres, 17 de juliol.

Termini de reclamació sobre els resultats de la preinscripció. Del dilluns 20 al dimecres 22 de juliol.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%