'Twittervistes' científiques #UPVTW

Són realment perillosos els transgènics?, José Miguel Mulet (@jmmulet) respon el dijous 2, de 12 a 13 h, a totes les teues preguntes

[ 31/03/2015 ]
'Twittervistes' científiques #UPVTW

Passa el futur per les plantes modificades genèticament?, són aquestes part de la solució per a respondre als reptes de l'alimentació a nivell global?, podem aconseguir plantes resistents a la sequera o al fred?, quina importància té la biotecnologia en el futur del món agrari?, pot aquesta ajudar a aconseguir aliments barats i segurs per a tota la població mundial?, són realment perillosos els transgènics?, què opina la legislació europea sobre aquests?

La Universitat Politècnica de València (UPV) aprofita el potencial dels seus investigadors per a respondre a preguntes com aquestes i totes les que els usuaris desitgen realitzar a través de les seues twittervistes, un sistema d'entrevistes a través de la xarxa social Twitter que, amb la financiació de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT), pretén acostar a qualsevol persona interessada els coneixements dels millors científics de la institució.

José Miguel Mulet, expert en biotecnologia molecular i cel·lular de plantes, 'twittervistat'

La twittervista, segona del cicle, tindrà José Miguel Mulet com a protagonista. Professor de Biotecnologia a la UPV i investigador de l'Institut de Biologia Molecular i Cel·lular de Plantes (IBMCP, centre mixt de la UPV i el Consell Superior d'Investigacions Científiques), Mulet -la línia de recerca del qual se centra en la tolerància de les plantes al fred i la sequera- dirigeix també el Màster en Biotecnologia Molecular i Cel·lular de Plantes de la UPV.

Llança les teues preguntes a @jmmulet amb l'etiqueta #UPVTW

Així, dijous que ve, 2 d'abril, entre les 12.00 i les 13.00 h, el científic de la UPV respondrà a tot tipus de preguntes relacionades amb la bioquímica i la biologia molecular. Tan sols cal formular-les a través de Twitter amb el seu nom d'usuari (@jmmulet) i l'etiqueta #UPVTW.

Enviament de preguntes amb antelació

No obstant això, per a aquells que no puguen participar en temps real durant l'hora de la twittervista, la UPV ofereix la possibilitat d'enviar les preguntes prèviament amb l'etiqueta #UPVTW, i serà la mateixa institució la que les realitze a través del seu compte oficial: @upv.

Autor de quatre patents i actiu divulgador científic

Autor de quatre patents i nombrosos articles de recerca -alguns d'aquests en les revistes més importants del seu camp- Mulet és llicenciat en Química i doctor en Bioquímica per la Universitat de València.

En paral·lel, l'investigador de l'IBMCP desenvolupa una àmplia labor com a divulgador científic. Així, a més de l'elevada activitat en xarxes socials com Twitter, on té més de 15.000 seguidors, és autor dels llibres Los productos naturales, ¡vaya timo!, Comer sin miedos i Medicina sin engaños, i del blog Tomates con Genes.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom