#CiènciaDiversaUPV

Comparteix la teua opinió, vivències, reflexions o testimoniatge sobre la realitat del col·lectiu LGTBIQ+ en l'àmbit acadèmic i científic

[ 02/05/2023 ]

Ser part del col·lectiu LGTBIQ+ en l'àmbit acadèmic o en el científic, malgrat els avanços normatius, encara fa que moltes persones (es calcula que un 72%) no manifesten la seua identitat per a evitar possibles repercussions en les seues carreres professionals o un impacte hostil en el seu entorn sociolaboral. Facilitar la visibilitat i confort social de les persones LGTBIQ+ en qualsevol entorn és una meta conjunta de responsabilitat compartida.

Per això, et convidem a participar en #CiènciaDiversaUPV, un projecte impulsat per la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (UCC+I) de l'Àrea de Comunicació de la nostra Universitat, amb la col·laboració de la Unitat d'Igualtat de la UPV i el grup Diversa de Generació Espontània, i la participació d’It Gets Better España.

Aquest projecte, que compta amb el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri de Ciència i Innovació, pretén donar veu a totes les persones de l'àmbit científic, professorat i estudiants, amb l'objectiu de crear una xarxa de referents i persones aliades per la diversitat afectivosexual i de gènere, i el reconeixement de les seues aportacions acadèmiques, científiques i professionals.

Com participe?

El pròxim 3 de maig, de 12 h a 15 h, ens trobaràs al costat de la cafeteria del campus de Gandia; el dijous 4 de maig, d’11 h a 14 h, a l'Àgora del campus de Vera, i el dimarts 9 de maig, d’11 h a 14 h, a la plaça de Ferrándiz i Carbonell del campus d'Alcoi.

Les càmeres del projecte estaran als tres campus perquè compartisques la teua opinió, vivències, reflexions o testimoniatges sobre la realitat del col·lectiu LGTBIQ+ en l'àmbit acadèmic i científic.

Aquestes opinions i testimoniatges podran ser difosos posteriorment a través dels comptes oficials de la UPV en diferents mitjans socials, sempre amb un objectiu: contribuir a una major visibilització del col·lectiu LGTBIQ + en aquests àmbits i al reconeixement de drets de cada persona, independentment de com visca la seua identitat.

La teua veu pot canviar la vida d'una altra persona! T'esperem!

Notícies destacades

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries