Vacuna't a la UPV

La Universitat Politècnica de València és, des del 7 d'octubre, centre de vacunació de la COVID-19. La vacunació està oberta a qualsevol persona de la comunitat universitària

[ 01/10/2021 ]

La Universitat Politècnica de València es converteix, a partir del 7 d'octubre de 2021, en centre de vacunació de la COVID-19, a petició de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. L'acció s'emmarca en el context de “col·laboració establida amb les universitats que tan bon resultat va obtenir en la vacunació dels estudiants Erasmus”.

La campanya està oberta a qualsevol persona de la comunitat universitària que, per diferents motius, no haja pogut immunitzar-se fins ara: alumnat nacional i estranger, personal propi, treballadors i treballadores de contractes i empreses externes.

“L'objectiu és donar totes les facilitats a aquelles persones que vulguen vacunar-se i encara no han pogut fer-ho. Habilitarem diferents espais, d’acord amb la resposta que obtinguem, i citarem els interessats”, explica el vicerector de Diàleg Social, Prevenció, Conciliació i Esport de la UPV, Santiago Guillem.

Vacuna Pfizer-BioNTech

La vacuna que s’administrarà és la de Pfizer-BioNTech. S'inocularà la primera dosi i, als 21 dies, es completarà el cicle amb la segona dosi. La campanya està a càrrec del personal sanitari del Centre de Salut Juana Portaceli de la UPV i es farà a les instal·lacions del campus: al mateix servei mèdic, al Trinquet Politècnic El Genovés o al pavelló poliesportiu, segons les necessitats de cada moment.

Les persones que vulguen vacunar-se han d'enviar un correu a medico@upvnet.upv.es amb les següents dades: nom i cognoms, DNI, telèfon de contacte i SIP (si no tenen SIP, han d'incloure la data de naixement i la nacionalitat). El personal del Centre de Salut Juana Portaceli de la UPV es posarà en contacte amb elles al més prompte possible i els assignarà una cita a partir del dijous 7 d'octubre per a la primera dosi.

Amb l'experiència prèvia de la vacunació d'alumnes Erasmus

Aquest nou operatiu té com a precedent la campanya desenvolupada el passat mes de juliol, quan la UPV va vacunar els 960 estudiants que ara participen en intercanvis internacionals.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC