03/07/14
Notícia
José Mª Planells i Federico Torres s'incorporen al Consell Social de la Universitat Politècnica de València

Amb la designació per part de les Corts Valencianes, es culmina la renovació del ple de la institució universitària.

València, 3 de juliol de 2014.- El Consell Social de la Universitat Politècnica de València ha incorporat dos nous membres al seu ple, designats per les Corts Valencianes. Amb aquestes incorporacions, es culmina la remodelació del ple de la institució universitària que es va iniciar el passat mes de maig.

En concret, els nous membres del Consell Social són José María Planells, president de la Fundació ANECOOP, que renova mandat; i Federico Torres, subdirector general de serveis generals de l’Autoritat Portuària de València, que substituïx en el càrrec a Isabel Pérez Brull. Els nous consellers, que formaran part dels representants de la societat en aquest organismo, disposaran d’un mandat de quatre anys.

El Consell Social de la Universitat Politècnica de València

El Consell Social de la Universitat Politècnica de VAlència (UPV), presidit per Mónica Bragado, enginyera industrial per la UPV i directora de desenvolupament de negoci de Celestica, és l’organisme que servix de pont entre esta institució universitària i la societat. El seu objectiu fonamental és servir de via de participación de la societat en la universitat i ser un instrument que permeta una comunicació fluida entre la societat i el món universitari.