04/06/14
Notícia
Els nous membres del Consell Social de la Universitat Politčcnica de Valčncia prenen possessiķ del seu cārrec

Salvador Navarro, president de la CEV, i Roberto Centeno, president d’Atitlán han sigut designats vicepresident primer i segon de la institució, respectivament.

València, 4 de juny de 2014.- Els nous membres del Consell Social de la UPV han pres possessió del seu càrrec en un acte que ha comptat amb la presència de Mª José Catalá, consellera d’Educació, Cultura i Esport; Francisco Mora, rector de la Universitat Politècnica de València; i Mónica Bragado, presidenta del Consell Social.

Durant l’acte, la presidenta del Consell Social ha volgut trasladar els nous membres de la institució que el seu suport ha de servir per a “potenciar les relacions universitat-empresa, afavorint la transferencia de coneixement i tecnología que ací es genera, que revertirà en el creixement empresarial”. A més, ha recordat que “en un momento com l’actual, en el que els recursos públics són molt limitats, el nostre treball conjunt ha de ser capaç d’il.lusionar al teixit empresarial amb projectes que impliquen inversión en la UPV”. Finalment, Mónica Bragado ha volgut insistir en que la labor del Consell Social “ha de servir per a oferir una oferta acadèmica adaptada i reorientada a les necessitats de la nostra societat i fomentar l’esperit emprenedor dels nostres estudiants perquè, d’aquesta casa, isquen els nous empresaris del futur”.

Així mateix, en el primer ple del Consell Social amb els nous membres s’ha designat com a vicepresidents de la institució a Salvador Navarro, president de la CEV; i Roberto Centeno, president d’Atitlán. Igualment, s’han anomenat els nous components de les tres comissions de la institució. En concret, Emilio del Toro, regidor delegat d’educació de l’Ajuntament de València presidirà la Comissió d’Assumptes Acadèmics; Javier Quiles, director de relacions externes de Consum, ocuparà la presidencia de la Comissió d’Assumptes Econòmics; i Roberto Centeno, assumirà la presidencia en la Comissió de Relacions amb la Societat. L’acte ha conclòs amb el nomenament de Rafael Ferrando com a president honorífic de la institució.