06/02/14
Notícia
El Consejo Social de la UPV aprueba un máster en innovación en tecnología musical

El nuevo título será impartido íntegramente en inglés por el centro Berklee Valencia
Además, se han aprobado otros másteres universitarios en materias como ingeniería textil o arquitectura, y un programa de doctorado en ingeniería geomática

València, 6 de febrer de 2014.- El ple del Consell Social de la Universitat Politècnica de València ha aprovat la creació del Màster Universitari en Innovació en Tecnologia Musical (Music Technology Innovation). Aquest nou títol, que serà impartit íntegrament en anglés en les instal•lacions del centre Berklee València, pretén oferir estudis avançats i coneixements en profunditat dels desenvolupaments més actuals i de les innovacions del camp de la tecnologia musical, la creació electrònica i les ferramentes de producció.

El màster, que consta de 60 crèdits, pretén que els estudiants siguen capaços de crear música innovadora utilitzant les noves tecnologies, aplicar la tecnologia als processos de composició de música, analitzar les propietats del so, sintetitzar les tècniques i tecnologies inherents en l'estudi de gravació, interpretar música electrònica en directe o integrar àudio i música en aplicacions de programari i jocs, entre altres capacitats.

Altres títols aprovats

D'altra banda, el Consell Social de la UPV ha aprovat el Màster Universitari en Enginyeria Tèxtil. Aquest títol, la duració del qual ascendix a 60 crèdits, compta amb la participació de l'Institut Tecnològic Tèxtil (AITEX) i l'Associació Tèxtil de la Comunitat Valenciana (ATEVAL) . El nou màster, que s'impartirà en l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi i està avalat pel Consell Intertèxtil Espanyol, té per objectiu formar titulats universitaris que siguen capaços de mantindre i potenciar la competitivitat de la indústria tèxtil espanyola. Aquest màster capacitarà als estudiants per a obtindre productes especialitzats amb ajudes de materials i processos d'alta tecnologia, diversificar el camp d'aplicació dels tèxtils a un nombre més gran de sectors i establir una visió global i detallada dels temes d'actualitat en el camp de l'enginyeria tèxtil.

Així mateix, s'ha aprovat el Màster Universitari en Arquitectura, que pretén capacitar tècnicament als arquitectes per a exercir la totalitat de les funcions pròpies d'aquest perfil com a professió regulada. El nou títol, amb una duració de 60 crèdits, té per objectiu formar els estudiants per a conéixer els mètodes d'investigació i preparació de projectes de construcció, crear projectes arquitectònics que satisfacen al seu torn les exigències estètiques i tècniques i els requisits dels seus usuaris, així com elaborar projectes que tinguen en compte els factors socials.

Finalment, el ple del Consell Social UPV ha aprovat el programa de Doctorat en Enginyeria Geomática. Aquest programa té caràcter interuniversitari i serà impartit conjuntament per la Universitat Politècnica de València i la Universitat Politècnica de Madrid.