28/03/14
Notícia
La Cātedra de Cultura Directiva i Empresarial de la UPV incorpora quatre nous patrons

El Col.legi Oficial d’Enginyers Industrials de la Comunitat Valenciana Demarcació València, Banc de Sabadell, Fundació Privada de la Caixa d’Enginyers i Olleros Abogados han firmat la seua adhesió al patronat de la cátedra.

València, 28 de març de 2014.- La Càtedra de Cultura Directiva i Empresarial de la Universitat Politècnica de València, creada a instàncies del Consell Social de la UPV i promoguda per l’Institut Idees, ha presentat hui quatre nous patrons. Es tracta del Col.legi Oficial d’Enginyers Industrials de la Comunitat Valenciana Demarcació València, Banc de Sabadell, Fundació Privada de la Caixa d’Enginyer i Olleros Abogados que han signat hui la seua adhesió al patronat de la Càtedra.

L’acte ha comptat amb la presència de Mónica Bragado, presidenta del Consell Social UPV; Francisco Mora, rector de la UPV; i José Millet, director delegat d’Emprendiment i Ocupació i director de l’Institut Idees. Per part de les empreses han assistit Miguel Muñoz Veiga, degà del Col.legi d’Enginyers Industrials de la Comunitat Valenciana; Francisco Javier Turegano, president de la Junta Provincial de València del Col.legi Oficial d’Enginyers Industrials de la Comunitat Valenciana Demarcació València; Miguel Torres, director comercial de Sabadell CAM; Miguel Ángel Morales, director de la institucional de la Fundació Privada de la Caixa d’Enginyers zona Centre-Sur-Llevant; Gonzalo Gregori, delegat de la Fundació Privada de la Caixa d’Enginyers; i Maria Olleros, responsable de RRHH de Olleros Abogados.

La Càtedra de Cultura Directiva i Empresarial pretén incrementar el coneixement i la major relació entre la Universitat i l’empresa i impulsar i crear activitats complementàries i innovadores relacionades amb la funció directiva i el món de l’empresa. Es tracta d’una iniciativa consolidada en la UPV que, en les seues cinc edicions, ha fomentat la cultura empresarial i emprenedora entre 360 alumnes de la mà d’acadèmics, empresaris i directius de reconegut prestigi.

El patronat de la Càtedra, els integrants del qual financen la matrícula als alumnes, està compost actualmente per Cítricos Bollo, la Cambra de Comerç de València; la Confederació Empresarial Valenciana; la Fundació d’Investigació de l’Hospital General Universitari de València; Imex Clinic, KPMG Abogados; SPB, Suavizantes y Plastificantes Bituminosos; Olleros Abogados, SabadellCAM; el Col.legi Oficial d’Enginyers de la Comunitat Valencian; la Fundació Privada de la Caixa d’Enginyers i compta amb la col.laboració de l’Ajuntament de València.