Nosaltres t'ajudem. Curs 2009-2010. Segon quadrimestre
L’Àrea de Promoció i Normalització Lingüística, dins de la campanya Nosaltres t’ajudem, ofereix ajudes per a la docència en valencià (adreçades al personal docent i investigador, PDI), i també altres ajudes per a la promoció de l’ús del valencià en l’administració i la vida universitària en general (per al personal d’administració i serveis, PAS, i els estudiants de la UPV).
Les ajudes per a la docència en valencià, adreçades al PDI, pretenen promoure l’ús del valencià en la docència i la investigació. En aquest sentit, cal tenir en compte que:
L’objectiu és oferir el suport directe als professors: Has pensat a donar les classes en valencià? Parla amb nosaltres. Nosaltres t’ajudem!
S’ofereixen les ajudes següents:
I ara més fàcil per la intranet! Algunes d’aquestes ajudes (nous materials docents, manuals universitaris i PFC) es poden sol·licitar per la intranet, amb un estalvi de temps considerable i sense necessitat de presentar-les en paper.
El termini per a sol·licitar-les finalitza el 20 de maig de 2010, excepte les de nous materials, que finalitza el 30 de juny de 2010.
Més informació:
Àrea de Promoció i Normalització Lingüística
Tel. 96 387 77 08 o 77708
apnl@upvnet.upv.es