Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

15/05/19
Exposició "Cases per a jugar" (PAC 2019)

PASSAT, PRESENT I FUTUR DEL JOC DE LES CASETES
Data: del 28 de maig a l'11 de juny del 2019

Lloc: Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny - ETSID de la UPV

Amb motiu del Dia Internacional del Joc, el 28 de maig del 2019, el Centre de Disseny NEXUS organitza la mostra “Cases per a jugar”. L'exposició explora una tipologia tradicional de joguets en un context històric en el qual el conjunt de la societat viu amb més tecnologia que mai.

“Cases per a jugar” tracta tres moments: passat, present i futur. El passat es mostra per mitjà de les peces històriques del Museu del Joguet de la Universitat Politècnica de València. El present està representat per la participació d'empreses internacionals fabricants de joguets. I els escenaris de futur es creen a partir de les propostes de joves estudiants de Disseny de l'Escola de Disseny (ETSED) de la Universitat Politècnica de València.