Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

02/11/17
5ª Exposició CRBC: Resultats acadèmics curs 2016/17 (PAC 2017)

Data: Del 7 al 17 de novembre del 2017
Lloc: Espai T4. Facultat de Belles Arts (UPV)
Inauguració: dimarts, 7 de novembre a les 10:00 h

El Departament de Conservació i Restauració de Béns Culturals de la UPV inaugura, dimarts que ve, 7 de novembre, la 5a edició del projecte cultural V EXPOSICIÓ. CONSERVACIÓ I RESTAURACIÓ DE BÉNS CULTURALS: RESULTATS ACADÈMICS, en el qual es mostren els treballs realitzats per l’alumnat durant el passat curs acadèmic, referents als seus treballs finals de grau, de màster i projectes de recerca de doctorat. Aquesta iniciativa, en marxa des de l'any 2012, suscita un gran interès acadèmic entre l'alumnat de les tres titulacions vinculades a la Conservació i Restauració del Patrimoni Cultural. L'exposició pot visitar-se a l'espai T4 de la Facultat de Belles Arts, del dimarts 7 al divendres 17 de novembre del 2017.