Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

30/10/17
INNER NATURE III Mostra Internacional de Videoart i Ecologia (PAC 2017)

Data: 10 novembre del 2017
Lloc: Sala d'actos (IVAM)
Horari: de 18:00 a 21:00 h
Accés: Llibre fins a completar l'aforament

En la seua tercera edició, INNER NATURE es consolida com a mostra internacional independent sobre art i ecologia. La seua vocació interdisciplinària i descentralitzada transcendeix el format convencional dels festivals audiovisuals per a incloure estratègies amb les quals mobilitzar i connectar territoris molt diferents del planeta. El projecte parteix de la Universitat Politècnica de València i es realitza en múltiples centres que acullen la itinerància a nivell nacional i internacional amb l'objectiu de generar una xarxa d'intercanvi en la qual pensar junts noves fórmules culturals enfront de la crisi ecològica global.

La inauguració coincidirà en dates amb la cimera climàtica internacional i, en aquesta, Úrsula Biemann presentarà el seu treball com a artista invitada. Aquesta tercera edició està enfocada en el tema de l'aigua; amb aquesta finalitat, comptarem a més amb la col·laboració especial de Francesc la Roca, en representació de la Fundació Nova Cultura de l'Aigua. És necessària una profunda reflexió sobre l'ús d'aquest element essencial per a la vida, els cicles i la disponibilitat de la qual resulten dràsticament modificats –entre altres– pels efectes del canvi climàtic i la contaminació. El potencial de l'art per a visibilitzar i comunicar qüestions complexes, construir imaginaris col·lectius i articular sensibilitats diverses s'enfronta, en temps del ja denominat antropocè, amb un dels majors reptes de la humanitat.

Més informació sobre el projecte en: http://www.innernatureexhibition.com

Com a activitat paral·lela a la presentació de la mostra es realitzarà un taller de creació audiovisual amb el cineasta Miguel Ángel Baixauli. L'objectiu és aprofundir en la mateixa temàtica des d'un punt de vista experiencial, prenent com a punt de partida la reflexió sobre el context valencià.

Más información e inscripción previa a través del cfp.

Inscripció: l’alumnat que vulga realitzar la convalidació com a activitat específica de doctorat, ha d'inscriure's prèviament enviant les seues dades a info@innernatureexhibition.com

Programa:

18:00h. Presentació de la tercera edició d’INNER NATURE Contracorrent.
18:20h. Secció Oficial. Projecció dels vídeos seleccionats.
18:50h. “Una nova cultura de l'aigua per al segle XXI” Francesc la Roca, Fundació Nova Cultura de l'Aigua.
19.20h. Secció variable. Projecció dels vídeos seleccionats.
19.45h. "Late Subatlantic", Úrsula Biemann, projecció, conferència i col·loqui.

Organitza: INNER NATURE NETWORK, Centre d’Investigació Art i Entorn (CIAE), Institut Valencià d’Art Modern (IVAM)

Més informació:
Artistes convidades