Plans de millora
Plans de millora en les unitats Pegasus
Des de 2008, les unitats Pegasus estableixen anualment els plans de millora basant-se en els resultats de les enquestes de satisfacció dels usuaris, els mesuraments dels indicadors de rendiment, les comunicacions SQF rebudes, el resultat d’una auditoria (interna o externa) o bé en unes altres fonts d’informació rellevant.
El model de plans de millora Pegasus segueix les pautes següents:
1. Anàlisi detallada de les diferents fonts d’informació que poden originar un pla, principalment els resultats de les enquestes de satisfacció, i consens de tota la unitat respecte de les àrees de millora que poden tractar-se i la priorització que caldria establir-ne.
2. Definició dels corresponents plans de millora: nom, justificació i descripció del pla, responsable coordinador, membres de l’equip de millora encarregats de dur-ho a terme (personal de les diferents àrees de treball implicades i usuaris), processos i descriptors de l’enquesta relacionats, si escau, i llista d’accions plantejades amb els seus corresponents terminis d’execució.
3. Desenvolupament, execució i seguiment de les accions plantejades.
4. Valoració final dels resultats obtinguts i les possibles millores detectades tant en l’àmbit de gestió interna com en les millores percebudes i contrastades pels usuaris dels serveis afectats.