La jornada va particularment dirigida a alumnat titulat de fa poc o a punt d'acabar els estudis i que s'ha d'enfrontar a la cerca de faena. En vista d'un mercat laboral tan competitiu i complex com l'actual, és fonamental cuidar amb detall la imatge personal que transmetem al possible ocupador. La jornada anima a reflexionar sobre la importància de crear una marca personal pròpia, que és una forma de comunicació que els altres perceben a través dels sentits: la forma de vestir, els colors que triem, l'estil personal i, fins i tot, el perfum.
Més informació i matrícula Campus de Vera (València) Dep. d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat
Aquest curs, entre altres qüestions, vol analitzar com podem gestionar la cessió, la modificació i la cancel·lació de les dades que per compra o per cessió voluntària ens ofereixen o oferim, tant si són estrictament personals com si afecten altres àmbits i esferes de les relacions personals, familiars o professionals.
Més informació i matrícula Campus de Gandia Escola Politècnica Superior de Gandia
L'objectiu principal és ser conscients de la marca personal que volem projectar, tant digital com real. I els objectius secundaris són:
- Saber quina és la imatge que transmetem.
- Identificar tots els factors que ens poden ajudar a millorar la nostra marca.
- Aprofitar la marca per a posicionar-nos professionalment.
- Usar eines, tant digitals com físiques, que ens ajuden a aconseguir els nostres objectius.
- Conèixer la base del llenguatge corporal.
- Aprofitar la xarxa per a potenciar la nostra marca.
Més informació i matrícula Campus de Gandia Escola Politècnica Superior de Gandia
Lego Serious Play és una eina dissenyada per a desenvolupar competències que permeten innovar i millorar l'acompliment del personal de les organitzacions. A més, és un procés de formació i transformació estratègiques, innovador i profundament vivencial. Està basat en recerques que han demostrat una connexió directa entre les mans i l'àrea emocional de la ment. Accelera el procés d¿identificació, anàlisi i solució d'un problema, i d'aquesta manera afavoreix la presa de decisions, les accions concretes i el compromís de totes les persones involucrades.
Més informació i matrícula Campus d'Alcoi Escola Politècnica Superior d'Alcoi
Els objectius del curs són: fer un quadern de tendències (en anglès en diuen trends book) a partir de l'anàlisi de les tendències i dels estils de vida afins a l'activitat del participant en el camp del disseny, localitzar i analitzar tendències i, finalment, comparar diverses classes de quaderns de tendències.
Més informació i matrícula Campus de Vera (València) Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
The Coaching Game i Punctum són eines poderoses que ajuden a crear reflexió, claredat i a obtenir punts de vista diferents sobre diversos aspectes professionals o personals. Són especialment útils a professionals d'àrees com ara formació, psicologia, medicina, educació, esport, empresa, pares, mares...
Més informació i matrícula Campus de Gandia Escola Politècnica Superior de Gandia
El pensament visual és un procés que permet crear i integrar coneixement mitjançant la plasmació i manipulació d'idees en dibuixos, mapes mentals i estructures visuals. Aquest mètode empra elements relacionats entre si a fi d'aconseguir entendre millor la qüestió analitzada.
Més informació i matrícula Campus de Gandia Escola Politècnica Superior de Gandia
Els objectius són: despertar la creativitat i fornir eines i estratègies perquè es convertisca en un hàbit. El participant practica amb diverses tècniques que després, al seu torn, facilitarà als seus alumnes a fi d'engrescar-los perquè aprenguen jugant i puguen crear centenars d'idees vàlides.
Més informació i matrícula Campus de Gandia Escola Politècnica Superior de Gandia