Turisme impulsa la formaciķ universitāria

Nova edició del curs de perfeccionament en housekeeping

Turisme Comunitat Valenciana impulsa un any més la formació universitària, així com la qualificació professional, del personal de pisos en allotjaments turístics. Per a la qual cosa, s'ha posat en marxa la tercera edició del curs Perfeccionament de cambreres de pisos en establiments turístics que s'imparteix al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV).

De 200 hores de duració, el programa formatiu està dirigit a professionals en actiu que desitgen millorar els seus coneixements en gestió de pisos i pretenguen promocionar internament dins de les seues empreses, així com a persones desocupades amb experiència prèvia en el sector de l'allotjament.

Gestió del departament de pisos en un establiment hoteler

Comunicació i atenció al client, noves tendències en la producció d'allotjaments turístics, tractament de la sostenibilitat ambiental en el procés de gestió de residus… són alguns dels continguts del curs Perfeccionament de cambreres de pisos en establiments turístics

Per a impartir els mòduls del programa d'enguany “es compta amb professionals del sector turístic encarregats d'abordar aspectes vinculats a la gestió del departament de pisos, l'organització dels treballs diaris o l'atenció de queixes i reclamacions, i amb personal docent de la UPV que cobrirà diverses àrees de coneixement; la gestió de qualitat en allotjaments hotelers o les formes empresarials per a la creació d'empreses turístiques”, ha indicat la professora del Campus de Gandia Lola Teruel, directora acadèmica del curs.

La metodologia és imminentment pràctica i activa i inclou tallers i seminaris per a facilitar l'adquisició dels continguts del curs. A més, el programa específic orientat al personal de pisos s'ha elaborat des de Turisme Comunitat Valenciana amb el suport de representants i agents directament relacionats amb el sector. “Comença amb la formació de les cambreres i continuarà amb la formació per a governantes de pisos”.

El curs Perfeccionament de cambreres de pisos en establiments turístics que s'imparteix al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha sigut inaugurat per la secretària autonòmica de Turisme, Cristina Moreno, que ha volgut destacar que “l'objectiu és fomentar i facilitar una formació de qualitat per a aquest col·lectiu, i donar visibilitat i dignificar, des del punt de vista professional, les professions vinculades a aquest”.

(18/09/2023)