Jornades de Portes Obertes

Dirigides a l'alumnat de batxillerat i cicles formatius de grau superior, i per a famílies

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) torna a obrir les seues portes per a acollir el futur alumnat interessat en cursar els seus estudis universitaris en aquest centre.

Per a l'ocasió, s'han organitzat quatre noves jornades: tres sessions presencials dirigides a l'alumnat de batxillerat i cicles formatius de grau superior (16, 23 de febrer i 30 de març) i una sessió, també presencial, per a famílies (22 d'abril).

L'estructura dels estudis universitaris, els programes acadèmics de grau i doble grau que s'imparteixen, les places oferides, les eixides professionals de cada grau, les pràctiques en empresa, les possibilitats d'intercanvi acadèmic, les convocatòries de beques, les notes de tall… tota aquesta informació s'aborda en el transcurs de les Jornades de Portes Obertes.

A més d'assistir a la presentació del centre i les xarrades amb personal docent i estudiants, totes les sessions inclouen una visita per les instal·lacions del Campus de Gandia.

Per a més informació, consulteu aquest enllaç

(01/01/2023)