Per quč estudiar al campus de Gandia?

Descobreix l'oferta acadèmica: graus, dobles graus, màsters i doctorat

El campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) et garanteix una docència de qualitat i un campus únic per a cursar els teus estudis universitaris. Imparteix cinc graus, amb una duració de quatre anys i tres dobles graus, que permeten obtindre dues titulacions.

Ací tens la relació completa dels graus i dobles graus que s'imparteixen al campus de Gandia.
Trobaràs tota la informació relacionada amb la preinscripció, l'accés a la universitat i les notes de tall, també sobre la matrícula i les beques en aquest enllaç.

Màsters universitaris, títols propis i el doctorat

I quan finalitzes els teus estudis de grau, amb la finalitat de continuar formant-te i enfrontar-te amb èxit a una societat en contínua evolució, el campus de Gandia t'ofereix la possibilitat de continuar estudiant, cursant un màster universitari o un títol propi vinculat als àmbits de coneixement presents al campus. I el Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Marina i Costanera.

Ocupació i pràctiques d'empresa

Preocupat per la inserció laboral dels seus estudiants, el campus de Gandia posa a la disposició de l'alumnat les millors eines per al desenvolupament de la seua carrera professional. Així mateix, fomenta l'emprenedoria i col·labora amb empreses, a través de pràctiques durant el curs i ofertes d'ocupació, atraient d'aquesta manera el millor talent.

Campus internacional

La dimensió internacional és una altra característica del campus de Gandia. De fet, cada curs rep estudiants d'altres universitats que opten per aquest campus per a continuar la seua carrera universitària. La major part procedeix de la Xina, França i Alemanya. També d'Itàlia, Irlanda i Polònia. En general, són institucions universitàries amb les quals la UPV manté convenis de col·laboració que permeten rebre i enviar estudiants.

(18/04/2024)