Akademia Project

Envia el teu CV abans del 15 d'octubre i participa, juntament amb els millors experts internacionals, en el curs gratuït d'innovació i idees de negoci

[ 28/09/2016 ]
Akademia Project

La Fundació Innovació Bankinter i la Universitat Politècnica de València (UPV), a través de la Fundació Ciutat Politècnica de la Innovació, conviden els estudiants d'últims cursos i de formació de postgrau de les millors universitats d'Espanya a formar part d'Akademia Project 2016-2017, el programa gratuït d'innovació i idees de negoci a través del qual podran conèixer, sota el guiatge dels millors experts internacionals, les tendències clau per a generar projectes amb valor.

El curs, que té una durada d'un any, ofereix als alumnes la possibilitat de conèixer casos reals d'innovació contats de primera mà per experts internacionals, una metodologia diferent i innovadora, contacte amb destacats professionals i emprenedors de cada sector, la possibilitat de treballar en equip amb estudiants de diferents perfils i edats, i l'opció de realitzar pràctiques en empreses col·laboradores en finalitzar el curs.

Destinat a despertar l'actitud innovadora en els líders del futur

La missió del programa, creat el 2006 per la Fundació Innovació Bankinter, consisteix a influir en l'educació i proveir de coneixements que desperten l'actitud innovadora en els líders del futur, motivant els joves universitaris a assumir el repte que suposa enfrontar-se a un entorn en canvi constant.

Akademia Project parteix de la base que la majoria d'idees innovadores no són fruit de moments d'il·luminació fortuïts i puntuals, sinó que es deuen a un procés d'aprenentatge i anàlisi de l'entorn que el programa posa a la disposició de l'alumnat.

El termini d'inscripció finalitza el pròxim dissabte, 15 d'octubre

Per a participar en Akademia Project, és necessari enviar el currículum i una carta de motivació a l'adreça de correu electrònic akademia@fundacioncpi.es. El termini per a fer-ho finalitza el proper dissabte, 15 d'octubre.

Més d'un 94% d'alumnat el recomana

El programa -que inclou la presentació d'un projecte realitzat per equips multidisciplinaris el desenvolupament del qual s'estructura en set fases- està avalat per la gran majoria dels estudiants que hi han participat durant la dècada que està funcionant. No en va, més d'un 94% d'alumnat el recomana.

Un equip de la UPV, vencedor del certamen nacional 2015-2016

Els estudiants de la UPV s'han caracteritzat pels bons resultats en Akademia. No en va, Tuttempo, una programari ideat per l'alumna de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació (ETSET-UPV) Laura Calabuig, i desenvolupat per un equip multidisciplinari de la UPV (foto de dalt), va guanyar el certamen nacional 2015-2016.

Tuttempo, projecte guardonat per Akademia amb 3.000 euros, permet, sense necessitat de desplaçar-se, assajar amb un o diversos instruments alhora, i permet a la persona usuària controlar tant el tempo com el ritme de la melodia.

Notícies destacades

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries