4 nous graus

La Universitat Politècnica de València posarà en marxa nous títols sobre Transport, Robòtica i Matemàtiques per al curs 2022-2023

[ 03/05/2022 ]

La Universitat Politècnica de València ha aprovat els últims canvis en matèria formativa amb vista al curs 2022-2023 que arrancarà al setembre. En total, s'espera que, superats tots els tràmits, el catàleg de graus de la UPV puga ampliar-se en el curs que ve amb quatre títols més.

Així, el Grau en Gestió del Transport i la Logística formarà a persones que treballaran en la millora del sistema logístic, el trànsit i el planejament urbà, així com en el desenvolupament de tecnologies aplicades a les xarxes de distribució i la cadena de subministrament, entre altres. S'impartirà a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports amb una oferta inicial de 75 places vacants per a l'alumnat de nou ingrés.

Per part seua, el Grau en Informàtica Industrial i Robòtica es podrà cursar tant a l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi com a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica, ja que d'aquest títol s'ofereixen dos itineraris, cadascun amb 75 places disponibles. El grau formarà a persones altament qualificades en l'àmbit de la indústria intel·ligent que treballaran en la programació avançada de robots, ciberseguretat industrial, gestió de xarxes industrials, disseny de sistemes intel·ligents encastats…

Entre les novetats que es posen en marxa per al curs que ve, figuren també el doble grau en Matemàtiques + Enginyeria Informàtica, i el doble grau en Matemàtiques + Administració i Direcció d'Empreses. Tots dos títols ofereixen 15 vacants per a persones que cerquen una rigorosa formació en matemàtiques, una alta qualificació professional i un perfil versàtil. Aquestes dobles titulacions responen a una demanda creixent en el món de la ciència, la tecnologia i la investigació, amb una inserció laboral molt alta.

I 12 nous programes acadèmics successius

A més, en el curs 2022-2023, la UPV posa en marxa de 12 nous programes acadèmics successius, que vinculen un grau i un màster amb l'objectiu de donar visibilitat a les professions que requereixen d'aquest últim per a obtenir les atribucions professionals.

“Amb aquests programes es pretén donar més visibilitat a les professions regulades, de manera que la societat siga conscient que, en determinades titulacions, és necessari cursar el màster que habilita per a la professió”, explica la vicerectora d'Organització d'Estudis, Qualitat i Acreditació i Llengües de la UPV, Marival Segarra.

Convé destacar que la preinscripció a la Universitat Politècnica de València per al curs que ve marca una fita, en oferir 5.855 places de grau i doble grau, un 13% més que en el curs actual.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC