Estudia en la millor tecnològica d'Espanya

La UPV ofereix 4.820 places per al curs 2019-2020, distribuïdes en 39 graus i 9 dobles graus

[ 12/06/2019 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV), millor tecnològica d'Espanya segons el rànquing de Xangai, ofereix 4.820 places per al curs 2019-2020, distribuïdes en 39 graus i 9 dobles graus.

Aquesta oferta suposa un augment d'un 7,2% respecte al nombre de places del curs anterior -en total, 325 més-, a més d'un creixement quant a titulacions, que passen a ser 48 entre graus i dobles graus, dos més que en 2018-2019.

La UPV, única politècnica espanyola present en el rànquing d'universitats més prestigiós del món

Amb un prestigi avalat per tots els principals rànquings d'universitats del món, la UPV està considerada pel més important de tots ells, l'elaborat per la Universitat Jiao Tong de Shanghái (ARWU), com la millor politècnica d'Espanya.

No en va, la UPV és l'única tecnològica del país present en la citada classificació, en la qual figura a més, de manera ininterrompuda, des de fa 14 anys.

Reconeguda internacionalment per tots els rànquings de primer nivell

Però no sols el rànquing de Xangai considera la UPV una de les millors del món. També els altres dos principals rànquings, el QS i THE, avalen el nivell docent de la UPV. Així, el QS World University Ranking, elaborat per la consultora Quacquarelli Symonds, situa la UPV entre les 310 millors universitats del món en la seua recentment publicada última edició (la seua millor marca històrica), en la que a més és l'única valenciana en el top 500.

El propi QS, en la seua classificació per matèries, destaca la UPV com una de les cent universitats més prestigioses a nivell internacional en Agricultura i Ciències Forestals i Enginyeria Química, i la inclou entre les 150 millors en 5 disciplines més: Art i Disseny, Enginyeria Civil i Estructural; Arquitectura; Enginyeria Elèctrica, Electrònica i de Telecomunicacions; i Enginyeria Mecànica, Aeronàutica i Fabricació.

Per la seua banda, el rànquing mundial de la revista Times Higher Education (THE), indicador que cerca assenyalar les institucions emergents del present amb un gran potencial de futur, situa la UPV entre les 150 millors universitats del món menors de 50 anys.

Pregunta-li a Pau

Per a resoldre qualsevol dubte respecte a l'oferta de graus i dobles graus, les proves d'accés a la universitat (PAU) o el teu futur a la UPV, la institució que dirigeix Francisco Mora posa a la teua disposició Pau, el seu nou agent conversacional (chatbot), operatiu les 24 hores del dia tant en valencià com en castellà.

Així doncs, ja saps, davant qualsevol dubte, pregunta-li a Pau (el trobaràs en la pàgina principal de la web de la UPV, baix a la dreta).

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom