- -
UPV
 
Descripció del títol

Màster Universitari en Mitjans Socials i Comunicació Corporativa


INTRODUCCIÓ

Els mitjans digitals han esdevingut els principals canals de màrqueting, comunicació i venda per a les empreses. El perfil de professional que domina la comunicació digital (estratègia, continguts, etc.) és un dels més demanats tant per empreses emergents que comencen a caminar pel món digital com per empreses que volen digitalitzar la seua estructura empresarial. Per això, tant nous titulats com professionals que volen reciclar-se cerquen màsters i postgraus que els oferisquen aquests coneixements.

El Màster Universitari en Mitjans Socials i Comunicació Corporativa representa una oportunitat única per a formar-se en aquests aspectes. Aquest Màster contribuirà a crear professionals de l'àmbit de la comunicació corporativa amb coneixements especialitzats i adaptats al context digital i tecnològic, tal com requereix el mercat laboral present i futur.


OBJECTIUS

L'objectiu del Màster Universitari en Mitjans Socials i Comunicació Corporativa consisteix a oferir als estudiants una formació completa per a desenvolupar una estratègia de comunicació en l'empresa/organització.

Aquest objectiu general es desglossa en els objectius específics següents:

    • Comprendre i implementar els fonaments de la comunicació corporativa.

    • Recollir i analitzar la informació rellevant de l'entorn i de l'audiència digital per a la presa de decisions.

    • Desenvolupar un pla de comunicació digital, utilitzant els canals i continguts més adequats en funció de l'audiència.

    • Formar els estudiants en les tecnologies pertinents per a un millor desenvolupament de la seua professió.


ESTRUCTURA DEL MÀSTER

    • Obligatòries: 36 crèdits

    • Optatives: 12 crèdits

    • Treball de fi de màster (TFM): 12 crèdits

    • Total: 60 crèdits


DIRIGIT A

El perfil dels estudiants als quals s'adreça el Màster és el de persones titulades en Administració i Direcció d'Empreses, Comunicació Audiovisual, Periodisme, Turisme, Publicitat, Relacions Públiques, Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació, Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge, Informàtica i Ciència de Dades, i futurs graduats en Tecnologia Digital i Multimèdia, i Tecnologies Interactives, com també altres persones titulades amb un perfil afí.


CRITERIS D'ADMISSIÓ

Per a accedir al màster universitari cal estar en possessió d'un títol universitari oficial espanyol o d'un que haja expedit una institució d'educació superior de l'espai europeu d'educació superior i que faculte al país expedidor per a l'accés a estudis de màster. Si la demanda supera l'oferta, les sol·licituds es baremaran segons l'ordre següent:

    • 1. Expedient. La valoració de l'expedient s'expressa en una puntuació en l'escala de 0 a 10 i s'obté de la qualificació mitjana de l'expedient del grau amb el qual la persona sol·licitant accedeix al màster, d'acord amb el que s'indica en l'article 5.3 del Reial decret 1125/2003, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions universitàries de caràcter oficial i validesa arreu del territori nacional.

    • 2. Currículum. Es valora el currículum de la persona sol·licitant, especialment en aquells aspectes que tinguen a veure amb el perfil de l'estudiant, l'experiència laboral en l'àmbit del Màster, la formació contínua i el coneixement d'idiomes estrangers. Els criteris de valoració els proposat la comissió acadèmica del màster. La valoració s'expressa amb una puntuació en l'escala de 0 a 10.

La comissió acadèmica del màster és l'òrgan encarregat del procés d'admissió dels estudiants al màster, i té una composició definida en la Normativa de règim acadèmic i avaluació de l'Alumnat de la Universitat Politècnica de València.


ORGANITZACIÓ


PARTICIPANTS


EMAS upv